svētdiena, 2012. gada 22. aprīlis

Tā ir

First day.
Jau uz pirmajiem aizeju garām Otto, viņš nevarēja nekā palīdzēt. Mazās kļudas. Garajā etapā virzienu nepārbaudīju pārāk bieži un atstāju 2' ieskrienot citā izcirtumā. Tālāk sabikstīju 14. un 15. 16. punktu meklēju nedaudz pa labi, tad izcili paņēmu 17., bet 18. gaidīju zemāk. Tālāk viss ātri. Pēc finiša manas domas mainījās apmēram šādi: slikti - normāli - labi - slikti. Mans skrējiens noteikti tā nav vērtējams, bet tas, ka nostartēju tā pat kā ZD jeb man priekšā joprojām ir tie paši skrējēji un būtībā atlasēs joprojām esmu ceturtais, kas, protams, neko nedod, jo stabili tiek tikai pirmie 3. Pēc tam grafikos var redzēt kā vienkārši veidojās skrējēju grupas, man šādā ziņā neiet, distanci veicu vienatnē. Jāatzīst, ka pa vairākiem punktus paņemt ir vieglāk. Tāpēc, piemēram, ET ir man priekšā.

2nd day

Distance neatbilda iepriekš plānotajām 29min, pazuda virziens, kaut kas ar kompasu. Gala rezultātā nepatīkama distance. Pēc pirmajiem punktiem dabuju ķert tos, kas startēja jau pēc manis. Līdz finišam kopā izslēdzu 3 skrējējus, bet ar to nepietika. Jāapskatās cik daudz man otrajā distances daļā ir Top 3 laiki.

Stulbi, ka var trenēties nezin kā (treniņnedēļa patiešām bija spēcīga un laba), bet rezultātā mani apsteidz tie, kas pa nedēļu nav izgājuši uz treniņu.

http://www.eyoc2012.fr/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru