svētdiena, 2012. gada 5. februāris

Pēc tam gan mācīšos :D

  Man šobrīd būtu jākaļ eksāmena runa, bet šis raksts to ir nolicis otrā plānā. Vissvarīgākais notikums, kas ir noticis šajā laikā ir izcīnīta 2. vieta fizikas olimpiādē mūsu novadu apvienībā. Man ir 40,3 punkti no 60, kas, iespējams, būs pietiekami, lai mani varētu uzaicināt arī uz valsti. Tomēr saraksts kavējas.
   Aizvakar piedalījos matemātikas olimpiādē. Tur gan būs jācer uz ļoti veiksmīgiem rezultātiem, lai iegūtu kādu vietu.
   Mums bija arī eurofit vai kāviņusauc pārbaudes, kurā man varētu būt labi rezultāti, vienīgi man un Kristapam, jo mēs bijām pēdējie, kuri to pildīja, izturības skrējienā atbildīgā (?) pateica, ka mēs neko nesaprotot, ierakstīja 4 ar pusi min un aizgāja dzert kafiju. Esmu neapmierināts par šo. Tizli, ka tā sanāca. Tomēr turēšanā pārsitu visus savas klases rezultātus un atlaidu stieni, jo man ,jā - apnika :).
   Iespējams pamanīji, ka es neskrienu. Nevēlos palikt slims un tā kā man jau ir klepus, tad padsmitkilometru skrējiiens -20 grādos šobrīd nav vēlams. Šodien pat izlaidu kluba pasākumu. :(  Līdz, ko no klepus atbrīvošos (un cerams, ka arī būs siltāks) atsākšu treniņus. Nevaru sagaidīt.
  Pumped up kicks izrādās skan galvā ne tikai man :)
  Citāts par to-
''the awkward moment when you realise this song is about killing kids with guns o_O"

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru