piektdiena, 2012. gada 10. februāris

Garša ar Mangali

    Man atkal angļu valodā jāsagatavo info par slavenu cilvēku. Vēlējos rakstīt par Ričardu Hemmondu, bet uzrakstīju par Džeremiju Klārksonu. Kāpēc? Nebija jau viegli izvēlēties, turklāt dators man neatļāva darīt savādāk, jo mozzila tēloja "beigtu".
    Kārtējā olimpiāde ir aizvadīta. Šoreiz sacentos ķīmijā. 4. vieta jeb Atzinība. Progress salīdzinot ar to, ka pirms Ziemassvētkiem mana vidējā atzīme šajā priekšmetā bija 4-5. Būtībā es atrisināju trīsarpus uzdevumus. Vienu uzdevumu 100% zināju, ka man nav pareizi, jo 2mol nekādā veidā nevar būt 1mol. Tomēr es tā rakstīju, lai varētu saņemt kādu punktu par to, ka es vismaz varu parādīt kā izmantot pareizās formulas (ar nepareiziem skaitļiem).
    Apēdu diezgan daudz no čili pipara :D. Tāda paprika jau vien ir. Nemaz nav tik ass kā likās.
    Mana komanda fizikas eXperimentā turās un testa daļā pagaidām ir 4 no 4, bet viņā vēl 16 jautājumi ir jāatbild. Attēlā mūsu komandas logo. Visas tiesības paturētas. Starp citu tas ir pieres čalis. Es vēlētos sev T-kreklu ar viņu. :D Nopietni.
    Zāles un tabletes dažādās devās arvien uzlabo manu veselības stāvokli. Skriešu visticamāk jau pēc nedēļas. Klepus tik pat kā nav, galva arī vairs nesāp. Esmu izglābies no slimošanas. Prieks par to. 
    Šim fontam šķiet kaut kas nav ar komatiem :D ,,, 
    Kafeinīcā šodien nopirku garšu ar Mangali. Garšu. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru