sestdiena, 2012. gada 11. februāris

Dažādi

    Es nezinu cik ilgi es šādi izturēšu. Nav kur likt enerģiju. Tik ļoti gribas skriet. Mans gaitenis, lai arī ir 10 metrus garš, tomēr neapmierina mani. Esmu atbrīvots no sporta vēl uz nedēļu, bet domāju, ka pamazām sākšu skriet jau pirms laika, palielinot skrējiena tempu ar katru skrējienu. Atkal palasot blogus, domāju, ka mans mazais motivātors varētu būt sasniegt Renča skaitli 15.
    Aplūkojot statistiku, atklāju, ka manu slēpni ir jau atraduši vairāk nekā 50 slēpņotāji, tomēr to skaits ir ielāks, jo to atraduši arī daudz nereģistrētie slēpņotāju ceļabiedri. Man jau sen ir doma par jaunu, kvalitatīvāku slēpni, bet šo domu atlieku, jo slēpņa uzturēšana dažkārt ir laikietilpīgs process, turklāt, ja to novieto tālu no mājām nevar nodrošināt to pilnvērtīgi.
    ManPatīk iet labi, šodien izdomāju uzdevumu, Pirmdien jāgaida komandas akcepts. Nav saprotams kā tos vērtēs, un tos nedrīkstēs pārtaisīt, ja nu kas. Tas nedrīkst būt par vieglu, par grūtu u.t.t. Ir vienkārši jācer uz labu vērtējumu no organizātoru puses.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru