sestdiena, 2012. gada 7. janvāris

nu laikam, AIZIET!!!

 Sāksim ar to ka, īsi pirms Jaunā gada aktivizēju Nike+ Sportband ierīci, kura jau šobrīd palīdz man trenēties efektīgāk, nav vairs jāmin cik es esmu noskrējis, cik ilgi treniņš notiek, kāds ir mans ātrums. Ierīce rāda arī iztērētās kalorijas. Drīz, joprojām pirms Jaunā gada, norisinājās divu dienu nometne, protams, Niedrās. Es pēdējā brīdī ņēmu dalību nometnē, jo mainījās plāni, un labi vien ir. Ieradāmies agrāk (t.i. iepriekšējā dienā), lai varētu startēt pirmo treniņu agrāk no rīta. Pirmais treniņš - treniņš pa stāvajiem kalniem man izrādījās visvieglākais. Pēc tam otrajā treniņā, sekošana līnijai, kuras beigu daļa tika noīsināta, sakarā ar tumsas iestāšanos. Tālāk vakarā visvisādas sarunas par orientēšanos, Alias, Uno. No rīta sprints, kuru pats uzplānoju. Sanāca kārtīgi atsalt(?). Tālāk skrējiens pa ceļiem.
 Jauno gadu nesagaidīju Saldū, bet pie jūras, Jūrmalā, kur bija ļoti interesants salūts. Jeb vairāki salūti. Gar visu piekrasti vismaz 30 kilometrus varēja redzēt desmitiem salūtu!
 Jaunajā gadā Saldū īsākais treniņš pagaidām 7 kilometri. Aizvakar vētrā, jau esot netālu no mājām izdomāju noskriet vēl. nedaudz, bet galu galā sanāca pusmaratons. Rīt paredzēts kluba treniņš 30 km. :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru